Maya1 evet oldu geçen çarşamba kontrole gittik röntgende düzelme tespit etti doktorumuz iyi yol kat etmişsiniz dedi.3 hafta sonra tekrar kontrol olacak. Şimdilik en az 1,5 ay daha ortezi takacaksınız dedi. Aydın’da bir prof. Var ona götürücez yine de içimizde kalmasın dedik. Prof. Emre Çullu bu alanda en ünlü doktorlardan biriymiş. Randevu aldık bi de ona göstericez