Css adil gökalpi bende duydum hem duasını ediyormuş hem şarkı söyleyip bebeği eğlendirerek kesiyormuş giden herkes memnun bende onu düşünüyorum öbür doktorada kuzenimgil gitti onlarda aşırı memnun ama pahalı diye biz gidemicez şuan ikiside iyi doktor diyorlar