maggie Merhaba rota aşısı yalnızca özel hastanelerde mi yapılıyor? Bir de 3 doz ve 2 doz varmış neye göre karar veriyoruz hangisinin vurulacağına?
BenDeniz maggie ben rotarex yaptırdım 2 doz diğerini zaten piyasada bulmak çok zor haftalar öncesinden getirtmen gerek.
ZmrtKby maggie ilacı eczaneden alırsanız sağlık ocağı da vuruyor 2 doz şeklinde yapılıyor biri 2 biri 4 ayda yanlış hatırlamıyorsam
CanselK maggie 2 ay önce ikinci dozu yaptırdık 311 liraydı. 3 ve 5 aylarda yaptırdık. Zaten ağızdan veriliyor. Sağlık ocağı falan yapıyor
Maviskizimm maggie sağlık ocağı da yapıyor 2. Veya 4. Ay 3. Veya 5. Ay doktorunuz size soruyor.bize 2. Ve 4. Ayda önerdi 3. Ayda menenjit aşısı olacak aynı aya denk gelmesin dedi.
Kity123 2 doz yeterli görülüyor zaten damla şeklinde eczaneden siz de temin edip evde de verebilirsiniz illa hastahaneye gerek yok
Kuzummm Rotarex doktora yaptrdık özel hastanede zaten gidiyorduk aylık kontrollerine her ay o yuzden hastanede yaptırdık 3. Ve 5. Ay
maggie CanselK bizim sağlık ocağı biraz cins aradım özel aşıları yapmıyoruz dediler ben alıp götürsem de 🙄 Kity123 Kuzummm
Kity123 maggie 5 ay önce 230 a aldık tek doz ecza deposunda çalışan tanıdıktan aracılıyla eczanede 300 lira civarındaydı ama 1 hafta önce ilaçlara %19 zam gelmiş şuna ne durumda hiç bit fikrim yok ama her türlü eczaneden alıp senin vermen hastahaneden daha uyguna gelecektir
CanselK maggie öyle bi şansları yok malesef nedemek yapmıyoruz. Aşıyı alıp götürün paşa gibi yapmak zorundalar. Ha hala daha yapmıyorlarsa o zaman arayıp şikayet et. Bak o zaman nasıl yapıyorlar. Bizim sağlık ocağı da sen istediğin zaman alıp getiriyorsun biz yapmıyoruz özel aşı olduğu için dedi
Kuzummm maggie aylık kontrole goturuyorsanız doktora yaptırın özel hastanede. En kötü kendiniz de içirenilirsiniz bir şey olmaz da
[silindi] Bize doktor rotarex yazdı 2 doz. Saglikocaginda yaptırdık eczaneden alıp. Ilk doz 3 aylıkken, 2.doz 5 aylıkken yapıldı ağızdan damla şeklinde. Zaten herhangi bir ateş vs durumu da söz konusu değil
Tugcesilam maggie ben ilk menenjiti 2.5 aylıkken yaptırdım buğünde menenjitin 2. Dozunu yanş b grubunu yaptırdım ve rotayı yaptırdımm dogum yaptıgım hastanede yaptırdım özelde