Merhabalar 6 aylık kızımı ben bi uzun kollu zıbın üstüne ya ince pijaması yada penye tarzı bi badi ve penye yelek giydiriyorum altına da pijama altı bi ince pijama tarzı ve çorap giydiriyorum. Evimiz 23.5 23.7 arası gidiyor geliyor. Bugün kızımın burnu tıkanmış hafifte bi hırıltı var K. Validem üşütmüş diyor. Bi an acaba ince mi giydirdim dedim? Fikir almak istiyorum