Uyumuyor ya 50 günlük oldu nefes aldırmıyor rehin aldı beni ne sallayınca duruyor ne başka bişey sadece kucağa alınca oda karnına baskı olunca sümük gibi yatağa yapışmak istiyorum delirecem uyumuyor asla uyuyunca da ıkınarak uyanıyor kolik mi oldu delirmek üzereyim damla veriyorum yok rezene yok gazı var ve delirecem uyku haram oldu ne yapacam ya evde çığlık kıyamet gecenin en güzel saatinde 😢😢mamasıda doyurmuyor aptamil böyle doyurucu bi mana istiyorum korkuyorum gaz yapar diye