Doğduktan beri mama artı anne sütü devam ediyoruz. Göğsüm çok dolu değilse emmiyor doymuyor emmekle biberon istiyor. Şuan 1 ay 20 günlük. Gelişimi biraz ilerde 6 kilo 200 gram boyu da 60 cm. doktor kendi belirler içeceği miktarı diyor. Ben de biliyorum ama çok fazla ölçü vermek de istemiyorum.