Kızlar 2 ay 12 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Dün adet oldum ve dünden beri içimde değişik bir ağrı var oğlumu kucağıma aldiğimda uzandigimda falan sanki organlarımı çekiştiriyorlar gibi acıyor. Mideden aşağısi🥺 dayanılacak gibi değil. Bunu yasayasınız var mı acaba ben adete bağladım ama içim hic rahat değil. Yasayan var mı 🥺🙏🏻