Bebeğim 8 ay 10 günlük 2 ay önce test yaptık süt ürünleri alerjisi birde dana etine alerjisi çıktı onları kestim ve sürekli vücudunda 2 3 tane kırmızı benekler oluşuyor etrafımdaki herkes çocuğa bişy yedirme merakında olduğu için bi türlü nelere alerjisi olduğunu tam denkleyemiyorum ve zor yemek yiyo kilosuyla boyuda çok yok 4 aya kadr gelişimi çok iyiydi ama sonra çok yavaşladı 1 aydr da kabız ne yedirirsm etki etmiyo sürekli kabız tabiki Rabbim sağlıklı eylesin daha beter durumda olanlar var biliyorm ama kendime engel olamıyorum ve çok stres yapıyorum yaşadığımz yerde doktorlara laf anlatamıyorm 6 aylıkkn 2 ay kilo alımı olmamıştı bn dktora kilo alımı olmamış diyorum o bana bizim tartımz bozuk değil diye konuşuyo bu yüzdn şehir dışına doktora gidicem randevu gününün gelmesini bekliyorm bu durumları yaşayan annelerimiz varsa belki yardımcı olabilir diye buraya yazıyorm