Karagoz benim de griple karisik basladi esimin de oyle sonra dan artti agir gecirdik.ikimiz de pozitiftik.Ogluma test yapilmadi bagisikligi korur onu ama atesini takip edin dedi.Gözleri sulu sulu, sesi değişmişti 2 gün sadece sabah akşam surup verdim.Ateşi olmadi.1 hafta hiç bir şey yemedi.İstahi kesildi.Ona bulaşmamasi imkansizdi çünkü hep dibimde beni öpüp duruyordu hala da öyle.