Merhaba kızlar. Bir kaç şey danışmak istiyorum.
Oğlum 28 Şubat’ta 5. Ayını bitirdi. Sadece mama alıyor. Doktorumuz yavaş yavaş ek gıdaya başlayalım dedi. Bu ay yoğurt ve izinli olan meyveleri tüketin dedi. Ama kime söylesem ek gıdaya meyve ile başlama diyor. İştahı kapanırmış. 3. Gün yine yoğurt veticem ama yarın doktorun dediği gibi meyve mi başlasam yoksa sebze mi bilemedim. Normalde doktorum ne derse onu yaparım ama ilk defa ikileme düştüm😔 fikirlerinize ihtiyacım var. Bi de siz nasıl veriyorsunz