Mom356 Günaydın güzel anneler🥰 Hamilelikte böbrek taşı bebeğe bir zararı var mı? Yaşayan anneler beni bir aydınlatsın lütfenn😥😥🥵
Ryhnmhmtuna Mom356 yok canım bi sıkıntı olmaz kendini yorma pek. Ben hem taş hem kum hem böbrek büyümesi vardı çok zor geçirdim ama bi sıkıntı olmadı 🙏
1anne1mirac Mom356 benimde gebelikte böbrek taşı çıkmıstı ben bol bol gilaburu suyu içtim düştümü düşmedimi bilmiyorum ama 6 aylık oğum var 8-9 aydırda ağrısı yok çok şükür. Belkide gilaburu suyu düşürmüştür diye ümit ediyorum
ceydacos Mom356 canım bende düşürdüm allah yardımcın olsun bebeğe hiçbir zararı yok ama senin açından biraz ağrılı geçiyor malesef
Mom356 Ryhnmhmtuna Nasıl atlattınız acaba kızım var 15 aylık hiç durmuyo bu Ağrı’da beni mahvetti ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum çok kötü bir ağrı
Mom356 Ryhnmhmtuna ben doktora gittim enfeksiyon dedi ilaç verdi bir hafta sonra gel dedi geçmese ultrasyonla bakıcam diye
Ryhnmhmtuna Mom356 evet canım malesef çok kötü oluyo ben çok ağlamıştım hem acıdan hem korkudan ama hiç korkmana gerek yok. Tabi benm ilk çocuktu açıkçası kendimi çok yormadan ağır işler yapmadan dinlenerek geçirmiştim hamileliğimi bol bol su içtim ayaklarımı sıcak tuttum çok canım yandığında parol içmemi söylemişti doktor öyle yaptım nadiren
Mom356 Ryhnmhmtuna bende çok korkuyorum birde çok takıntılı biriyim içim içimi yiyor şu anda dün idrar testi yaptım idrar testinde çıktı sonucu yarın doktora göstericem bakalım ne Dicek
Ryhnmhmtuna Mom356 ben de takıntılıyımdır. Ultrasonla bakılması lazım diye biliyorum benm milimi falan yazıyodu unuttum valla
Mom356 Ryhnmhmtuna çok teşekkür ederim allah razı olsun beni bu kadar bilgilendirdiğiniz için hakkınızı helal edin ☺️
Ryhnmhmtuna Mom356 umarım hemen geçer canım enfeksiyon geçici de taş olunca falan sıkıntı tabi Allah şifa versin 🙏