Kızlar mollersin internet sayfasinda denk geldim. “Möller’s Omega-3 kapsül formu 11 yaş üzeri ve yetişkinlerin kullanımına uygundur.” yazıyor. Burda çok denk geldim birinci yaştan sonra kullanmaya başlayan annelere. Hatta bende kullanmayı düşünüyorum o yüzden bakayım dedim. Sizlere doktor mu önermişti?