Klnccc Merhaba güzel anneler🥰avakadoyu kestikten sonra diğer yarısını nasıl saklamamız gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim☺️
Morcivert061 Klnccc ben strece sarıyordum yada tuperware kaplarım var onlara koyuyorum hava almasın die ertesi gün hemen onuda kullanıyordum zaten. Eğer ucunda kararma falan olursa atıyorum
NunuDudu Klnccc kalan kısma zeytinyağı sürüp çıkan kabuğu ya da streç i sarıp buz dolabında bekletebilirsiniz.
Elfydr Klnccc zeytin yağı surup strecfilm ile sarin asla kararmiyor. Birde bu işlemi yaparken çekirdeğini çıkarmayın.
Woody Klnccc tamamını ezin. Bir kavanoza koyun. Üstüne de zeytinyagı dökün ☺️ Bebek avakadolar var İnstagramdan bir sayfadan alıyorum ben. Onlar porsiyonluk oluyor. Daha iyi gibi ☺️