Aselinaannesi H-123 benim kızımda yaşına girdiği gün yürüdü canım bende hep ne zaman yürücek keşke bi yürüse derdim hep 🙈🙈 ama yürüyünce işler değişti bütün gün evin içinde tıp tıp yürüyen bi kaplumbağa 🐢🐢 herşeye elini atıyor yetişemediği yerlere parmak ucunda duruyo ama benim pilim bitiyor onun ki bitmiyo nedense 🤣🤣🤣