Kızlar bu saat oldu oğlum hala uyuyor ve biliyorum ki bıraksam öğlene kadar uyur hatta saat 2 ye kadar. Hergün aynı durum gece 12 de 1 saat uyuyor uyanıyor sabah 4-5 te anca uyutabiliyorum. Uykuya dalana kadar 1 saat boyunca kaç şekilde nasıl salladığımı hatırlamıyorum. Haliyle ertesi günde öğlene kadar uyuyor uyandırsam da uyanık tutamıyorum uyuyor bi şekilde. 5 aylık oldu 4. Aydan sonra terse döndü günler geceyi gündüz gündüzü gece gibi yaşıyoruz. Birde saat başı uyanıp emmek istiyor onu bıraktırmaya çalıştıkça gece savaş çıkıyor sanki evde. 1 aydır 2 saat kesintisiz uykum yok ve çok yoruldum. Gece olunca inanılmaz geriliyorum şimdi yine başlıyoruz diye canım sıkılıyor çocuğu uyutmak istemiyorum artık. Ne yaptımsa döndüremedim uyku döngüsünü. Onun içinde çok zararlı gece uykuda çalışan hormonlar uyumadığı için çalışmıyor. Her gün yorgun kalkıyorum düzgün uyumadığım için çok halsiz kalıyorum. Sürekli uyu uyan yapınca uykuya da dönemiyorum uyuyamıyorum tekrar iyice serseme dönüyorum. Önceden düzenliydi uykuları gecede 1 sefer emerdi sabahta erken kalkar erken yatardı. Bu atak ve uyku gerilemesi herşeyi alt üst etti. Benim gibi yaşayıpta düzene koyabilen var mı fikirlerinize ihtiyacım var.