Kızlar oğlum bu Mart 18 de sünnet olucak tavsiye var mı bu sıralar uyurken ağlıyor oyun oynamak istiyor gücüm yettiğince oynatmaya çalışıyorum gel gelelim bazen ev işi kansızlığım ileri derece kafam kalkmıyor kalksam bı iş yapamiyorum zaten zorlanıyorum üstüne oğlum devamlı onu kucağımda gezdirmemi istiyor ben nereye gidersem örümceğine bindirip götürüyorum veya pusetine yatırıyorum belli bı süre sonra bı çığlık atıyor 🧐😒 memeyi de bu sınırlı halleri yuzunden bı aydır almıyor sagip veriyordum şimdi emmeye emmeye sütüm azaldı 😏 ilerleyen dönemde kendi emmek ister mi acaba o zamana da süt biticek bu gidişle üzülüyorum çok ama elimde değil göğüs ucum hiç yok denilcek kadar tutarken kahverengi kısmı veriyorum ama artık çocuğum daha emmeyi anladığında kendini geriye atıp sıkıp kızarıyor bende mama veriyorum 😒 emmesini de o kadar istiyorum aslında sütüm de coktu emmeye emmeye süt çekiliyor sizde sagip durup cogaltabilirmiyim?