Dolunayinannesi00 21 ocakta sezeryan doğum yaptım.. 43 gün oldu kanamam hala devam ediyor ayy çok sıkıldım pedden normaldede regl ken nefret ederdim kendimden 🤦♀️ daha ne kadar devam edecek bu böyle
Avakadolumama Dolunayinannesi00 biraz sürüyor canim benimde zamanla azalarak ama baya sürmüştü. 2 ay falan neredeyse. Azalarak bitti
PasaAnnesii Dolunayinannesi00 benim 40dan önce bitmişti havalar sıcak birde sürekli oturup emzirme halindesiniz pamuklu pedker kullanın koteks çok güzeldi ben bir ara almıştım diğerleri çoğunlukla naylon tarzı
Japonprenses Ben agustosta dogum yaptim o sıcakta pişik oldum hep 2 bucuk ay sürdü artik giymedigim tişörtleri kesip koyyodum mahvolmuştum
Dolunayinannesi00 Japonprenses Şükür kış günündeyiz 🤦♀️ yazin o 5 günlük regl surecinde bile mafoluyodum sizi düşünemiyorum
Halee_bilgee48 Bende de aynısı oldu kanamam geç bitti. Bende sıkılmıştım ama aksın canım içindeki kirli kan biraz daha sabret
58vildan İlk oglumda 57 gün sürdü bende 18 ocakta dogum yaptım hala kıpkırmızı geliyor sinir oluyorum 😶
Dolunayinannesi00 58vildan benimde ya 3 gün öncesine kadar çok az bi şekilde koyu renkli geliyodu 3 gündür hem arttı hem rengi hafif açıldı anlayamadim 🤦♀️