dunyam2020 merhaba benim oğlum da hipospadias ameliyatı oldu öncelikle hangi şehirdesiniz ve doktorunuzun bu konuda tecrübesi nedir. Bunları araştırın çünkü bu ameliyat çok önemli ve ileride tekrar tekrar yavrucak yorulmasin. Biz ameliyat olduk 6 aylıkken ilk emeliyati olduk bizim bir çok işlem oldu eğrilik, gömük penis, hipospadias… Şuan çok şükür iyi bir sorunu yok bu arada sünneti de oldu. sadece ufak bir idrar yolu normal delik yerine taşındığı için şuan ufak bir kaçık var çok az sızdırma oluyor ama çok önemli değil yine de ikinci bir ameliyat olacak lakin. Ama aman aman bir acileyeti yok şu ülkemizde ki sorunlar geçince tekrar doktoruyla iletişime gecicez. Dediğim gibi doktor çok önemli çok araştırin. Ben İstanbul da oturuyorum ama aslen Ankaralıyim. İstanbul da bir kaç doktora gittik 2 3 hatta daha çok ameliyat olabilir dediler.bende Ankara da bir doktor buldum prof Dr. Tarkan soygür çok memnun kaldım aylarca ama Ankara’da ailemin yanında kaldık. Rabbim kolaylık versin sizede hayırlısıyla kurtulsun yavrum.✨