canimoglum_2020 doktorun dediğinin mi eşinin babaannesinin dediğinin mi önemi daha büyük canim. Sonuçta babaannesi bu işin ilmini bilmiyor. Eğer bilse her bebek kendine özgü derdi. Kimisi 1 yaşından erken kimisi 1 yaşından gec yürür, hepsi aynı vakitte emeklemez hatta kimi bebek hiç emeklemez direk yürür, her bebek aynı vakitte uyuyup uyanmaz, hepsi aynı anda konuşmaz. Bunlar çok takılması gereken şeyler değil. Elbette ki herşeyin bir vakti var. Doktor 9.aya kadar dediyse endişe etme. 9.ayda da oturmazsa o zaman düşünürsün neden diye 🤷🏻♀️