Merhaba anneler kızım 35 günlük 3-4 gündür kafasında konak vardı doktora da götürdük banyodan önce zeytinyağı ile ovalayın dedi. Dün dediği işlemleri yaptık bu sabah sanki kafasına yapışkanlı bir şey sürülmüş gibi konak olan yer yapış yapış kabuklanmış kalkmıştı. Normalde daha kuruydu ama bu sabah yapışkanlı gibi olduğunu görünce telaşlandım.bu şekilde yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim