2 ay 3 günlük ikizlerim var biri sadece ağlıyor emerken bide uyurken susuyor uykuya dalması çok güç uyumuyor bu ayda anneyi tanıması gerek gözlerine bakması gerekmiş ama onuda yapmıyor asla gülümsemiyor kaşları hep çatık çok sinirimi bozuyor bu durum 😔 diğeri öyle değil sesime tepki veriyor ses çıkarmaya çalışıyor bana bakıyor felan ama bu tam tersi davranıyor çocuğa ne yapacağımı şaşırdım dikkatini çeken hiç bişey yok göz kulak bütün testleri geçti sebep ne olabilir varmı böyle olan doktora gitmelimiyim beni bi rahatlatın yaa 😕