9 aylık olduk herseyi normal bızle oynar gulusur baska bebeklerlede oynar oyuncaklarıylada oynar ama bı kac gundur adına eskısı gıbı bakmıyo cagırdımı duyuyo guluyo ama bakmıyo ıkı ısmı var ıkısını kullanırız genelde dıger ısmını tek soyluyorum ona bakıyo bazen bazen ıkısıne donuyo 5. Dişini cıkarmaya calısıyo acaba ondanmı sınırlı huzursuz bıraz kucaktada durmak ıstemıyo gelıyo sora gıdıyo otururken tek ayagını kaldırmayı ogrenmiş bunu yaparken kafasını halıya carptı bi iki kez ondanmıdır bılemıyorum babası telas etme bışı yok dıyo benmı evham yapıyorım