Bremenmizikacilari Ne kadar mama veriyorsunuz acaba? Ben günde üç kez 60 cc veriyorum ama o da kaşıkla çünkü asla biberon kabul etmiyor. Az mı veriyorum ?
Tazecikannee5 Bremenmizikacilari biz yeni 4 aylık olduk ama ben çok mu veriyorum ya mama+meme gidiyoruz günde 3 defa veriyorum 100 cc veriyorum hep
Baharkokulum Bremenmizikacilari aktif emmiyor. Sütüm birkaç damla canım. 2 buçuk 3 saatte bir. Günde 2 kere de uzun uyuyor o ara 5 saatte bir olmuş oluyor.
Bremenmizikacilari Tazecikannee5 biberon alsa belki benimki de içer ama kaşıkla 60 cc bile o kadar zor ki. Döke saça 🤦🏻♀️ Kaç kilo bebeğiniz
Tazecikannee5 Bremenmizikacilari 6 kilo 300 gram çok zayıf doğdu mamayı ondan veriyorum. Başka biberon başlıkları deneyin benimkide ilk basta almadı sırıngayla veriyodum mamajoonun biberonunu aldi
Bremenmizikacilari Tazecikannee5 meme reddi yapmasından da korkuyorum ilk kızımda biberon meme reddi yapmıştı
Tazecikannee5 Bremenmizikacilari Yaa maşallah bizimki 2800 doğdu sarılık geçirdi 2 gün kuvezde kaldı yanıma geldiğinde 2550 gramdı. O zamanlar altını değiştirmeye korkuyordum bacakları kırılır diye 🙈 ama şimdiki halimize şükür sağlıklı olsunlarda kilo alınır. Benim kullandığım biberon anne memesi gibi süt çok çok gelmiyo yani mememide aliyor biberonuda
Bremenmizikacilari Tazecikannee5 olsun kilosuna göre aynılar aslında ☺️ Sağlıkla büyütün. Ben de avent aldım ama kabul etmiyor başka da denemedim kaşıkla veriyorum birkaç gündür de sebze püresi yoğurt tattırıyorum. Yuvarlanıp gidiyoruz ☺️
Bremenmizikacilari Tazecikannee5 sizin bebeğiniz uyuyor mu gündüzleri? Benimki pek uyumuyor. Sürekli ellerini ayaklarını sallıyor. Çırpınıyor gibi. Sizinki de öyle mi 😀
Tazecikannee5 Bremenmizikacilari gündüzleri 3 yada 4 kez uyuyor o da 45 dk anca ben yarim kundak yapıyorum hep yapmadan uyutursam pat pat yüzüne vuruyo elleriyle 😂