Derya_karahan Arkadaşlar bebeğe hangi marka mama kullanıyorsunuz içeriği iyi olan kilo aldıran 2 aylık bebeğime ben bebevita kullanıyorum 🤔
Ahimess07 Derya_karahan Aptamil kullanıyorum doğduğundan beri kilo alması iyiydi şimdi yavaşladı tabi 9 aylık olduk