Bebeğim 2 aylikkenden beri düzensiz kaka yapmaya başladı bi ara kendisi yapiyordu oda 1 haftada artık 10 12 gunlere çıktı doktora goturdum magnesia calsine verdi ve alerjiden şüphelenip bana bazi yiyecekleri yasakladi gene kontrolumuz var 15 gn snra ama kaka hala yok 🤦