Minikurabiye Kızlar sezaryen sonrası bakımınızı nasıl yapıyorsunuz ben ağda kullanıyordum şimdi ne yapıcam bilemiyorum
Musmus Minikurabiye bende sezeryan oldum doğuma gitmeden üç gün ağda yaptım kendim 😄 kirkim çıktı yine kendim yapıyorum sıkıntı yasamadim
Sseda05 Ben aynı sekılde devam ettim sadece ılk 1 bucuk 2ay yapamadım sonrasında gıttım hep alısıyorsun acımıyor
Minikurabiye Musmus şuan daha 1 hafta oldu doğum yapalı Dikişimin olduğu yer biraz hissiyatsız gibi Bu ne zaman geçer acaba
Esma34 Minikurabiye bana doktorum 6 ay sürer bu durum demişti ama yıllar geçip hala hissetmeyen tanıdıklarım var. Zamanla daha azalıyor Benim 3 ay oldu Doğum yapalı biraz daha hissetmeye başladım.
rky 4 ay oldu çok kalmadı hissiyatsızlık 30 gün sonra gitmiştim ağdaya bi sıkıntı olmuyor ama piskolojik olarak acıyo gibi düşünüyorum ama aslında acımıo değişik bi durum 😀
AnyelaMom Ayazzmirann benim 14. Günüm doktor iki hafta sonra takarsın demişti ben 5. Gunde hafif alıstıra alıstıra takmaya başladım o günden şimdiye bayağı indi karnım
Ayazzmirann AnyelaMom benim doktorumda 40 dan sonra dedi çok geç geldi sanki bana o zamanda inmez diye korkuyorum
Miss Minikurabiye benimde his yok kuzenım 6 ay oldu doğum yapalı o hala hissetmiyor bende daha çok sağ tarafta var hıssızlık
AnyelaMom Ayazzmirann Bencede gec gibi hiçbişe yapamasan bile karnını süreklı sar terlet ağrın sızın yoksa tekrar sor dr una