stella Bebegimm42 bir süre diyet yapıp laktoz içeren ürünleri yemiyorsunuz birkaç ayda geçiyor. Ben 1 aydık diyet yapıyorum
Aysemerve Bebegimm42 biz mama meme şeklinde beslenmemiz Relactaz damla kullanıyoruz 2 ay 20 günlükken çıktı Bizim de
aykoz_ Bebegimm42 benım ki geçirdi ilk üç ay, kakası aabun köpüğü gibi cıkıyordu. Doktor muayenesinde tahlıl yapmadan benim tarifim ile anladı. Adını hatırlamıyorum bir surup verdi bagırsak düzenliyordu sanırım ve bir ıkı haftada geçti
Bebegimm42 stella kaç aylık bebe giniz benim bebeğim 4 aylık ve şimdi cikti bu neden ,4 ay sonra cikiyo sizinde mi kaka tahlili nde cikti
Bebegimm42 stella doktor dedi ki sadece sütü kes ama peynir yoğurt ye dedi ilaç etki edecek mi bakalım dedi birde osicol diye bir damla verdi laktaz içeren arkadaşım da tamamen kes sen dedi bey olacak şaşırdım
Bebegimm42 Aysemerve bizim de laktoz içeren bir damla verdi osicol diye . Sizin kaka tahlili nde kaç çıktı deger
Bebegimm42 Aysemerve diyet başladı mı yoksa sadece damla mi bize doktor damla yi bir hafta kullan dedi sut içme ama yoğurt peynir ye eğer damla fayda etmezse tamamen süt ürünlerini kescez dedi
Bebegimm42 stella arada kaka yeşil oluyordu ssncliydi ama ben gsz zsnnettim sadece 1 kere daha az kan gelmisti doktor kan ilacına bağlamisti benim kullandığım
stella Ayseee27 tüm belirtiler var. Mukuslu kaka, kanlı kaka, aşırı gaz, huzursuzluk, kaşlarda egzama, ciltte döküntü
Bebegimm42 stella bizim kaslarda egzama ilk doğduğunda oldu geçti ama yeşil kaka mukuslu kaka arada oldu arada sarı kaka oldu
Aysemerve Bebegimm42 diyet demedi sadece damla kullanıyoruz siz ne şikayetle gittiniz kaka tahlili yapti
stella Bebegimm42 benimki 2 ayda 3,5 kilo aldı çok şükür zayıflamadı. Mama kullanmıyorum. Tek artım erken fark etmem. Yoksa kilo falan almazdı hep kusuyordu vücut kabul etmiyordu
Bebegimm42 stella çok sevindim inan aldığına maslalah o zaman benim de alır demi kuzum sut ürünlerini kesince ayyy sağol ya