Kızlar evimiz maalesef ısınmıyor aslında geçen kışlarda iyiydi ama malum pandemi alt katta üst katta ciddi anlamda kombiyi kıstı bide kuzey bizim ev 🙄 kısaca soğuk hadi biz neyse ama el kadar bebe sürekli gaz sancısı çekiyor kombi 50 küsür de ama sanki açılışta yanıyor gibi ben bile bazen üstüme sweet falan alıyorum 3 4 aylıkken uyku tulumu aldım ama sevmedi çok ağladı 1.7 togdu galiba bi daha da almadım şimdi tekrar Almaya karar verdim sizce kaç almayalım bi fikir verir misiniz çok kararsız kaldım