Alyanur Nerde okudum.hatirlamiyorum burdada olabilir 3 tane sarimsagi ortdan böldüm küçük birkavanoza zeytinyağıyla koydum ara ara calkaladim bir gece beklettim.ertesi günü dis etlerine surmeye basladim iyi geldiğini düşünüyorum cunku cok agliyordu aglamasi Azaldı masallah deneyin isterseniz faydasini görür sünüz sizde sarımsağın iyilestirme ozelligi var büyük ihtimal uyusturuyor o bakimdan rahatladi insallah devamida böyle olur
Alyanur Alyanur bu post onemli cok.assagilara indi paylaşımı gören olmadi yukarilara ciksin herkesin ihtiyaci var
Aslihannazli Soğanı rendele suyunu sık ve ağzına masaj yapar gibi ov .... sağlık ocağındaki ebe söyledi bana da 4 aylık çıktı dişimiz evet soğan kokuyo kuzum ama olsun dün başladım ve faydasını hemen gördüm... diş etlerini sertleştirip kolay çıkmasını sağlıyormuş aynı zamanda uyuşturup ağrısını alıyor arkadaşım dene bi istersen
Yaserinannesi Alyanur teşekkür ederim mutlaka deniycem çünkü bazen hiç bişeyi yokken ağlama krizleri tutuyo ilk iki dişi birlikte çıktı ama görmesem dişlerini anlamazdım demek bunlar daha zorlıycak