Merhaba benimde bebegim cok kaka yapıyordu ve cıvık kaka ( doktorumuz cok normal oldugunu) söyledi. Rengi ilk baslarda koyu oluyor daha sonra altin sarisina dönüyor önemli olan içindeki partiküller, minik minik kakada bulunuyor. Birde çiş kontrolü de önemli demisti, cışli bez sayısına da bakıyordum.