[silindi] oğlum yataktan düştü, ağlama sesine koştum bende, kucağıma alınca hemen sustu, o an çok kötü, ağlaya ağlaya hemen hastaneye götürdük eşimle, doktor muayene etti kafasını, kusma, gözde kayma olursa acil getirin onun dışında aynı düzen devam edin, normal uyutun sıkıntı yok dedi, hatta espiri de yaptı ilk çocuk sanırım, ikinci falan olsa getirmezdiniz diye😂 herhalde çok gelen oluyor ki öyle dedi, korkma Allah ın izniyle birşey olmamıştır annesi, ama takipte kal tabi