Minikpofuduk Kızlar biz 3 bucuk aylık olduk ben bir aydır banyoda yıkıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama hurafe laflara aldırıs etmiyorum daha sıcak oluyor ve üşümüyor hiç siz banyoda mı yıkıyosunuz odada mı?
Oznur Minikpofuduk kuvetinde odada yikiyorum usur diye ufo açıyorum. Onlar bama hurafe ama usur diye orda yikamam
zumratugba Beni Minikpofuduk benim banyo buzhane gibi bir de dar salonda rahat rahat yıkıyorum oturarak belim de ağrımıyor 😊
Serap681 Hurafe mi bilmiyorum ama iyi degil derler allah korusun ben o yuzden goze alamiyorum daha banyoda yikamaya cesaret etmedim hic 4 aylik bebegim
Minikpofuduk Serap681 ya gayet normal bebegim hiçbisey olmadı şükür cok seviyor suyu yıkanmayı ben biraz daha uzun kalsın diye banyoda yıkıyorum bol bol su dokuyorum☺️
Minikpofuduk Destina hurafe laflar falan 3 harfliler gelirmis vs. Annem bugün yine dedi pek aldırıs etmedim ama tedirgin oldum yine de
Handeee Hurafelere bakacak olursak bir cok hurafe var buyukler her zaman soyler :)) elbette bizde bilemeyiz ama önce allaha sonra bize emanet içinizi rahat tutun :)
Minikpofuduk Handeee kesinlikle oyle besmele cekerek sokuyorum zaten banyoya cok şükür bi sıkıntı yasamadım😊
ZuZu97 Minikpofuduk 10 aylık olduk ve ben 1 ayından beri banyoda yıkıyorum kendi küvetinde hiç bişeyde olmadı hurafeyi falan bilmem ama banyoda daha sıcak oluyo
Edalhan Bende küvette odada yıkıyorum bi kere de banyoda yıkadım biraz büyüsün yaz gelsin direk banyoya hiç duymadım annem sökerdi gerçi bana ama 🤭🙈zaten gündüz yıkıyoruz öle bişet de gece yıkanmak iyi değil derler ama oda da çok zor oluyor suyu taşı topla vs daha yorucu banyoya geçsek çok iyi ✋🏻
Minikpofuduk Edalhan ama aksam yıkanmaları da güzel oluyor gece uykusuna hem kolay hemde daha rahat dalıyorlar ☺️ Ben cogu zaman aksam yıkarım