bitanem123 Kızlar bebemin burnu tıkalı diye serum fizyolojik aldık ama eşim şırınga almayı unutmuş şırıngada yok evde ben bunu başka türlü nasıl kullanabilirim ilk defa aldık böle normalde sprey kullanıyorum ama oda fazla açmıyor burnunu
NidaLina131020 bitanem123 1 tüpü açtıktan sonra kucuk bi delik zaten o her emzirmeden once yada gunde bi kac kere tikanikligine gore kendiniz ayarlarsiniz onu her iki burun deligine de 1 er damla damlatin actiginiz 1 tüp 1 gün kullanilabilir.
defnemilam bitanem123 zten bunlar varken siringaya gerek yok burnuna dikkatli bir sekilde sıkıp dikiceksin bebege sonra diger burnuna yapicaksin . youtubea bak video fln bulursun .
BirVeraAnnesi35 bitanem123 şırıngayla kullanmanıza gerek yok canım zaten bunu direkt sıkıyorsun burnuna bebeğinin
sut_kuzusu NidaLina131020 küçük bir ilave de bulunmak istiyorum. 😊Açık yeri streçliyorum ve bitene kadar kullanıyorum. Yine iş görüyor
bitanem123 NidaLina131020 ya başka serum fizyolojikler böle şırıngayla oluyor ya bunu damlatmamız yeterlimi hiç bişi anlamadım valla
NidaLina131020 sut_kuzusu Tabi doğrudur bize 1 günde bitirin bitmezse bidaha kullanmayin demislerdi ben de oyle yapmistim 😊
BirVeraAnnesi35 sut_kuzusu streçe hiç gerek yok çıkardığınız o küçük kapağı biraz zorlayın geri takabiliyorsunuz kapanıyor tekrardan ağzı yani☺️☺️
bitanem123 BirVeraAnnesi35 diğer şırıngayla yapılanlar gibi oluyomu peki hepsinimi boşaltmam lazım arkasındada açıklayıcı bişi yok
GUZGUZELI bitanem123 diğer serum fizyolojik ler büyük torba ile satılır. Bildiğiniz serum tirbasiy şeffaf. O tuzdeny şırınga gerektirir. Bu gerektirmez
NidaLina131020 bitanem123 ben bu attiginiz resimdekinin aynisini birebir kullandim damlatmaniz yeterli. Bazilarinin icinden aspirator cikiyor burnuna sokup nefesinizle sümükleri cekiyorsunuz ama kucuk bebeklerde bu islem zararli yapmayin diyorlar
BirVeraAnnesi35 bitanem123 hepsini boşaltmanıza gerek yok mesela önce bir deliğe sokun biraz başını ortasından bastırın zaten kendi fışkırıyor sonra diğer deliğe sıkın bebeğinizin açılma durumuna göre bir iki kez daha sıkabilirsiniz
GUZGUZELI bitanem123 hayır bı tüpün hepsi değil bebeği yan yatır deliğin birine bı anda bir kez hızlıca sık hemen bebeği ters çevir çok beklemeden ve sırtına vur hafifçe. Burnundaki herşey akacak l. Sonra da aynısını diğer deliğe sadece birer kez ama sıkıca hızlı şekilde sikacaksin tazyikli fışkıracak. Bebek hapsirir bu süre sonra rahatlar
Japonprenses Yan çevir bebeği sık direk kaldir sıvazla sirtini sonra diger burna da aynısını yap sil temizle bn haftada bi yapiyorim
NidaLina131020 bitanem123 sizin buyukmus ben 1 aylikken kullanmistim hic oyle fiskirtma diger burundan cikma yaptirmamisti doktor sadece 1 er damla her iki deliginede emzirme oncesi sık burnu tikanmasin demisti
bitanem123 GUZGUZELI yarısını bır delıge yarısınıda bir deliğe bir tüp sadece 5ml 2 bucuk 2 bucuk olarakmı düşüncem