MakbuleeT bence daha kötü olmadan hemen doktora götürün bizde yaşadık aynısını 3 kez doktora gitmeme rağmen kremler yaramadı en son acile götürdük çocuk doktoru baktı 4 farklı krem yazdı onları karıştır kalıp olarak sür dedi 4 gündür kullanıyorum hala tam olarak geçmedi o kadar kötü olmuştu ki şuan daha iyi. Ve ıslak mendil oda pişiğe sebep oluyor en iyisi pamuk ve ılık su