Bence bazı bebekler temas seviyor canım ondan yani bu, benim kızım 26 aylık hala üzerimde uyur koynuna yatayım anne der tişörtümü açar tenime değmek istiyor bebekken de hiç öyle koltukta beşiğinde uyuyan bir bebek değildi hep omzumuzda uyurdu kanguru çok severdi, hala durduk yere gün içinde bile kucağımda gezdiririm istiyor kucağına al diye kızım 16 kilo resmen kol kaslarım yırtılıyor yanıyor, ablamın bebesini kucağımıza alsak bağırıyor beşiğinde veya koltukta uyumak istiyor kanguruya koyduk bebek arabasını indirmeyelim diye gelene kadar ağladı o da teması sevmiyor mesela