Cascas19 ayyy çalışıomul yoruluyormul hep aynı. Allah aşkına ben de çalışan anneyim. İş yerinde dinleniyorum ben ya. Ev hanımlığı kadar zor, nankör bi meslek var mı acaba. Uyku eğitimi deneyimine de çok üzüldüm. İkiniz için de yıpratıcı olmuştur. Ama kucağı bıraktırmanın çaresi bu. Konuşarak anlat iyice mayışmasınj bekle. Her seferinde daha kolay olacak sabırlı, istikrarlı olursan.