Neslihan-28 Merhabalar bende diyet yapıyorum 2,5 aydır .süt ve süt ürünleri ,tavuk ,yumurta ve büyük balık.Zor bi süreç ama sabır gerektiriyor kaçak vermeyin diyette sonucu fark ediceksiniz 🤲
Japonprenses 5 bucuk aydır diyetteyim alıştım ben zor gelmiyo değişik tarifler yapıyorum zorlanmıyorum