1kahvee1kiitap Berenikomm çok sağol kuzum geçti Allah’a şükür bidaha babasıni dinlemiyorum zaten ders oldu vicdanimdan hissettiğim birşeyi ne olursa olsun yaparım ☺️
Berenikomm 1kahvee1kiitap şuan daha sağlıklı düşünüyorum. Mantığım şuan hafif atlattı bi sıkıntı yoktur diyor vijdanım yine de bi görün Dr diyo..
kckkz- Berenikomm benim bebeğimde alnı kizarmisti ama ihmal edilecek bir sey değil kesin git Dr. A iciin de rahat eder
kckkz- 1kahvee1kiitap bize bakmadı ya tomografi ile sadece ultrason ile bıngıldak bakıldı şimdiye belli olurdu bir şey olsa heralde 2 ay geçti üstünden
1kahvee1kiitap kckkz- yani olurdu sanırım ben hemen gittiğim için beklemiş olsam belki belirti farkederdim herhalde
kckkz- 1kahvee1kiitap illa ki 2 ay geçti üstünden bide araştırma hastanesi ne gittik gözler kayarsa fışkırarak kusarsa tekrar gelin dedi inşallah bir şey yoktur Allah a emanet