Kızlar bugün bir video gördüm ve bilinçaltıma çok işledi. Evlerden ırak olsun Rabbim herkesin evladını korusun. Bebeğini (9 Aylık) kaybeden bir annenin paylaşımı. Kaybetme sebebide kusmuğunda boğulmasıymış. Çok tedirgin oldum. Bazen uykuda öksürüyordu oğlum ama şimdi hep gözüm üstünde. Bu olay mümkün mü? Böyle birşey yaşadığımızda müdehalemiz nasıl olmalı? Anladığım kadarıyla ciğerlere gidiyor bu kusmuk. Valla izlerken tüylerim ürperdi içim acıdı. Rabbim sabır versin.