brnidldfn Oradan 20 kadar kıyafet almışımdır belki de daha fazla hatta dün geldi kargosu baya birşey almıştim uygun diye anam bir tane üründe mi kaliteli olmaz 😅 Ya o kadar uyduruk ki bundan sonra 1 TL ye düşse bile almam o derece. Kaşe kaban diye aldığım şey yazlık tunik kadar ince ve birkaç kıyafetin heryeri söküktü. Kumaşlarını demiyorum bile. Ciddi anlamda vasat ürünler. Ama bazen 1 TL 5 TL ye falan düşüyor o fiyata alırsan günlük giymelik için olabilir. Fotoğrafta muhteşem duran kıyafet gelince bı bakiyorsun pazardan aldığın 5 TL’lik ürün kadar değil.