Ftmsrt instagramda anneodasi diye bir sayfa var, oradan mother tea diye bir çay sipariş verdim, doğumdan beri onu içiyorum, bende faydası oldu, günde 2-3 tane içiyorum, tadı da kötü değil. Ayrıca doktorumun tavsiyesiyle imom latte diye bir vitamin kullanıyorum, eczanelerde de var, trendyolda da var, yorumlarda hep sütün kalitesini arttırdığı yazıyor, tavsiye edebilirim.