Kaç saat uyuyorsunuz sevgili anneler? Ve yetiyor mu uykularınız? Ben gece uyumak hiç istemiyorum bebem uyuduktan sonra. Çünkü yalnız kalabildiğim o vakitler çok tatlı geliyor bana. Eskiden de az uyurdum zaten ama şimdi uyumak zorundaymışım yoksa bebeme yetemezmişim gibi ya da sütüm kesilirmiş gibi geliyor. O yüzden suçluluk hissediyorum uyumayınca. Değişik annelik kafaları 😇😂