Eliffffffffffff Bugün arkadaşlarım bana bu konudan bahsetti. Mamayla beslenenler anne sütüne göre daha fazla kilo alıyor diye. Sonra dikkat ettim. Gerçekten de öyle. Bunun nedenini bilen var mı?
Zekimurendebizigorecekmi Eliffffffffffff yooooo keşke öyle olsa ama değil 🤔 Benim kızım emerken çok daha fazla kilo alıyordu tombiş bi bebekti emmeyi bıraktı resmen zayıfladı
Aysuduha Eliffffffffffff valla her mamayı denedım oğlum ek gıda almıyor dıye anne sütü ztn yok asla kılo aldırmıyor o bı yalan ne şişti ne kılo aldı kemık gbı yavrum
Mom088 Eliffffffffffff öyle birşey olduğunu zannetmem . Emzirirken bazen beslenmemize dikkat etmiyoruz haliyle sütümüzün kalitesi düşüyor ve bebiş kilo almıyor . Ama mamalar sabit içerik hep ayni. Tabi bu bencesi hiç mama vermedim kızımın gelişimi hep öndeydi 1 ay beslenmeme dikkat etmedim o 1 ay kızım hiç kilo almadı mesela
Vedq Eliffffffffffff benim kizom ilk 3 ay anne suti ile mama verdim her ay 750 gram aliodi. Sonra emmeyi birakti mama tek aliyor suan en fazla aldigi ay 500 gram . 6 ay 17 gunluk 6200 yeni
Japonprenses Bazen bebegin bünyesine göre değişebiliyor ama çoğunlukla doğru çünkü mide büyüyor mamada daha cok ıstiyor bebek