Gizeminannesi_04 ilk dogumum cok zordu ama ikinci dogumum cok kolay geçti. Zaten ilk dogumlar zor olur diyor doktorlar, sonraki dogumlar daha kolay olur diyorlardı. Hatta 2.dogumumda çatala çıkana kadar bebegimin kafasi cıkmiştı, o derece kolaydı. 😂 keşke ilk dogumumda böyle olsaydı.