Zuzuuu yumurta süt et tavuk kendim mi yemiyim. Valla oğlan zaten tavuk et süt daha geçmemiştik yoğurda alerjisi olduğu için onuda bırakmıştık. Yumurta sarışının yarısını yiyordu ama sıkıntı olmamıştı. Acaba benden mi kaynaklanıyor ya. Tahta kurusu mu o nerelerde olur ki nasıl anlarım