Ozlmylmz çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de ağzından burnundan fışkırır tarzda kusması oluyordu süt içtikten sonra, doktor normal olur dedi. Ama uykuda olup kıpkırmızı olması normal bebeğin ağlaması bence bir rahatsızlığın sinyali olabilir çok endişelenmeyin tedbir amaçlı doktora gidin tekrarlıyorsa 🙏🏼