Yigidoo uzman estetisyen olarak söylüyorum yaptırabilirsin canım.. ayrıca buz başlık lazer içinde ayrı bi sertifika sahibiyim.. biz atış yaptığımızda lazerin yaptığı tek işlem aşağıya ışık enerjisinden dönüştürdüğü yüksek ısıyı göndermek.. kıl rengi koyu olduğu için bu ısıyı üzerine çekip ısınır, ısınan kıl köküne zarar verir ve kök tekrar kıl üretemez.. bahsettiğim lazer ışığı derinin 1-1.5 mm altına inebilir.. emziren anne olan müşterilerimde bende ısrarcı olmuyorum çünkü yarın öbür gün başka bi sebepten sütü kesilir gelir lazerden oldu der uğraşırım diye.. ama mantıkende tıbbende herhangi bi zararı yok emzirme dönemim boyunca kendimede atışlar yaptım bu arada