Aydenizerdogmus Bebegim bir ay 6 günlük her zaman 3 saat olmadan beslenme icin kendi kalkar ama bazen uyur uyudugu zaman 4.saati bekleme li miyim sut vermek icin? Siz nasıl yaptiniz 4.saate ne zaman gectiniz
Aydenizerdogmus Mom078 artik uyumuyor zaten uyuyunca da 4 sast kalkmıyor büyüdük sanirim biz teşekkür ederim ☺️
iki_prenses_annesi201 Aydenizerdogmus bekleyin cnm kndisi acıkınca uyanır zaten 🙂 ben emzrdgm zmn kızımı uyandırmazdım kendi uyanırdı 😊
cilem123 Aydenizerdogmus Benimde 51 günlük oldu tospiğim🥰 1 ay alarm kurup 2 saatte 1 emzirdim. Şuan kendi uyanıyor 😊 Yinede 3 saat olmadan kalkıyor.
Aydenizerdogmus cilem123 masallah cnm uyandiginda cok ac olarak kalkiyor mu benimki 2 saat sonra kalksa bile acayip ac olarak uyanıyor 😄
cilem123 Aydenizerdogmus Evett😂iştahlı maşallah. Birde benim bebiş memede uyumak istiyor o yüzden fazla bile emiyor gibi geliyor bana.
Pamuk_seker Aydenizerdogmus cok ufak daha siz uyandirin emzirin 6 günlük mus daha ben 2 aydan sonra biraktim😀
BirVeraAnnesi35 Aydenizerdogmus 1.ayı tamamladıktan sonra tamamen bebeğe bırak demişti doktoru bize ne zaman isterse o zaman emzir dedi
GUZGUZELI Aydenizerdogmus o zamanlar aynı soruyu sordum doktorumuza. Benim kızım da çok uzun uyurdu. Dedi ki uykusu derin ise uyandırma o da bir birey uykusuna saygı duy. Ama uykusu yüzeye çıkmış ise (kıpırdanma gibi hareketleri başladıysa) acıkmış demektir o zaman emzir alır memeyi dedi. Ama derin uyuyorsa asla ağzına vermeye çalışma zaten uyku da onun için çok faydalı birşey büyüme hormonu uykuda salgılanır dedi. İnşallah yardımcı olmuşum dur güle güle büyüt canım
seydaagurol Aydenizerdogmus Bizim cocuk doktorumuz bebeklerde gece acikmasini eger uyanmiyorsa bebek 4 kiloyla 5 saat ac kalabilir veya 7 kiloysa 8 saat ac kalabilir ellemyin ama bu saatleri gecerse uykuda doyurun demisti belki bi faydasi olur sizede ben hep bu sekilde ilerledim suan 11 ay 13 gunluguz kilosuda genel olarak hep iyiydi