Ezgi-pars34 2,5 ay önce doğum yaptım bugün regl olucakmışım gibi kahverengi akıntım var siz ne zaman oldunuz vede emzirmeyi engeller mi
Giizzeemm Ezgi-pars34 emziriyorum 6 aylık oğlum henüz olmadım 😌 bekliyorum bildiğim kadarıyla engel değil
Minamm2020 Ezgi-pars34 ilk kizimda 8 ay ikinci kızımda 6 ay sonra oldum ve halada düzensiz devam ediyor
Acemianne129 Ezgi-pars34 6 ay sonra ilk kez bugün oldum ve benimde sizin gibi ara ara lekelenmelerim vardı doktorum normal demişti doğumdan sonra oluyormuş öyle
Ezgi-pars34 Bende emziriyorum internette bir kaç yerde okudum regl olunca süt azalır diye ben emzirmek çok istiyorum umarım azalmaz azalan var mı aranızda
balannesiii Ezgi-pars34 emzirmeyi engellemez ama etrafımdakiler regl olunca süt azalır demişlerdi bende 40m cıktıktan 1 hafta sonra olmuştum
mrstucii06 Ezgi-pars34 40im cıktı ertesi ay regli oldum bunyeden bunyeye değişiyor kimisi 9 ay olmamış mesela kahverengi akintin varsa olursun
mrstucii06 Ezgi-pars34 ben sadece regliyken sütun tadi değişiyor diye duydum biyerden ama engel değil
Biscolataerkegim Ezgi-pars34 Ben 40 çıkmadan 31.gunde olmuştum adet dönemlerinde sütün tadı değişirmis süt de azalma olurmuş. Tadını bilmiyorm ama ben 2,5 ay emzirebildim erken adet olmaya bağlıyorum sebebini