Bebeğim 4 aylık ve bu ay 300 gr almış.Az almış malesef takıldığım nokta kilosundan ziyade emerken sergilediği tavır🤦🏻♀️Çok kısa emiyor toplamda 7-8 dk maksimum.Mememin birini emmeye başlayınca 3.5 dk sonra bırakıyor kesinlikle almıyor zorlayınca ağlıyor dikkatini dağıtıp aynı memeyi tekrar teklif etsem bile almıyor illa diğer memeye geçecek ve geçiyoruz 3.5-4 dk da onu emiyor ve bitti.hem çevirip durmaktan kolum ağrıyor hem mememin biri taş gibi oldu çünkü bitirmiyor boşaltmıyor ağrı yapıyor herşeyi geçtim kilo alımı iyi olsa katlanacaktım ama resmen eziyet bana.Ne yapmam lazım?Bilen,başına gelen,fikri olan lütfen yazabilir mi?Ters top tutuşunda aynı göğsü veriyordum küçükken ama artık bu numarayı yemiyor🤦🏻♀️